Hosted PBX

Waarom Hosted PBX:
  • Ultra gebruiksvriendelijke interface, uniek in de telecomwereld!
  • Autoprovisioning van deskphones
  • Geen onderhoud, u geniet van de dienstverlening en
    wij zorgen ervoor dat alles netjes onderhouden blijft
  • Geo-redundant infrastructuur
  • Altijd al zelf eens een telefooncentrale willen programmeren?
  • Start met dit unieke gebruiksvriendelijke platform!

 

 

Zelf beheer doen
  • Drag en drop webinterface
    Beheer je eigen telefooncentrale met een eenvoudige webinterface. Zo eenvoudig als foto’s zoeken op je smartphone. Sleep de gewenste functies in de juiste volgorde en zonder enige vertraging werkt alles zoals je wilt.
  • Autoprovisioning van de deskphones
    Het platform ondersteunt diverse merken telefoontoestellen. Je kunt deze eenvoudig zonder het toestel aan te raken configureren. Kabel erin en je kan bellen.
  • Complexe functies als wachtrijen en keuzemenu’s worden heel eenvoudig geprogrammeerd. Met kleuren en duidelijke benamingen is het kiezen en slepen.
    Complex? Echt niet!
  • Even snel de gespreksgeschiedenis raadplegen. Ook dat doe je heel eenvoudig in dezelfde webinterface. Zodra een gesprek afgerond is kan je hem terugvinden in de rapportage.
Gebruikersinterface
In de gebruikersinterface vind je als gebruiker alles terug wat je nodig hebt
  • Bellen vanuit een je browser. Draai een nummer, zet de headset op en je belt net als dat je met een vast toestel zou doen. Tijdens het gesprek heb je de mogelijkheid om:
    • - Menu keuzes te maken
    • - Een gesprek in de wacht te zetten
    • - Door te verbinden
    • - Een gespreksopname te starten
En dit werkt allemaal net zo makkelijk als dat je al gewend bent van je smartphone.
  • Voicemails afluisteren en downloaden doe je in dezelfde interface.
    Ook voicemails van een gedeelde voicemailbox kan je eenvoudig op dezelfde manier afluisteren (Per gebruiker is in te stellen of een gebruiker rechten heeft om dit te doen)
  • Ontvangen en versturen van faxen
    (Per gebruiker is in te stellen of een gebruiker rechten heeft om dit te doen)

 

 

Dit platform heeft al duizenden fans en genieten allemaal van een compleet portfolio aan functionaliteiten:

Belgroepen
  • Laat meerdere telefoons tegelijk overgaan
  • Pak zonder op te staan een telefoon op met call pick-up
  • Toch even opschalen naar meerdere collega’s, eenvoudige te doen met een 2e belgroep
Tijdscondities
  • Maak het zo gek als je wilt met tijdscondities. Kantoortijden, vakanties en feestdagen of even een uurtje. Bedenk het en je kan het maken.
Keuzemenu
  • Je klanten en of leveranciers direct met de juiste persoon doorverbinden
  • Te combineren met bijvoorbeeld een prefix waardoor je op je telefoontoestel ziet welke keuze iemand heeft gemaakt in het keuzemenu. Erg handig!
Wachtrijfunctionaliteit
  • Is het misschien te veel voor een persoon om alle telefoontjes af te handelen of wil je even een korte pauze tussen de telefoontjes maak dan gebruik van de wachtrij. Hiermee kan je gesprekken op volgorde afhandelen
  • Kondig aan hoeveel wachtenden er nog zijn (optioneel)
  • Meerdere levels van agents mogelijk, je kan opschalen naar meerdere agents
  • De agent die het gesprek aanneemt zie op het display hoelang iemand al in de wacht staat
Voorwaarden bepalen aan de hand van het nummer van de beller
  • Een compleet of gedeelte matchen
  • Een bepaalde landcode
  • Begin / eind
  • Combineer dit met bijvoorbeeld speciale klanten die sneller geholpen moeten worden
Hotdesken
  • Verhuis je interne nummer mee naar het toestel waar je vandaag gaat werken
  • ’s Morgens werken op je eigen filiaal en ’s middags samenwerken met collega’s op een andere vestiging. Geen enkel probleem, met hotdesk verhuis je je interne extensie zo mee naar het toestel waar je gaat werken.

 

En nog veel meer. Daagt u ons uit om de grens te verleggen?


Even inloggen en zelf proberen?

Neem contact met ons op en u ontvangt van ons een demonstratie waarbij u zelf ook aan de knoppen mag zitten.