3CX Features

Waarom 3CX:
  • Licentie model voor het aantal gelijktijdige gesprekken
  • IOS & Android apps
  • Uitgebreide webmeeting met videoconferencing
  • Koppeling met CRM
  • Gebruiksvriendelijke webinterface

 

 

Webinterface
  • Bedien je deskphone eenvoudig vanaf je computer
  • Duidelijk overzicht van je communicatie
  • Voicemail afsluisteren
  • (Video) conferentie plannen
  • Chatten met collega’s
  • Adresboek beheer
Website implementatie
  • Chat direct met de bezoekers op je website
  • Een chat doorverbinden naar een collega voor extra support
  • Een chat omzetten in een telefoongesprek

 

 

Compleet met alle features die je van een hedendaagse telefooncentrale mag verwachten
  • Hotdesking
    Verhuis je extensie nummer mee naar de werkplek waar je wilt werken
  • Dag / nachstand
    Tijdens kantoortijden alles afhandelen via een keuzemenu en ’s avonds direct naar de storingsdienst
  • Belgroepen
    Klantcontactcentrum waarin agents elk hun eigen specialisme hebben, of bijvoorbeeld sales, support en Finance. Net wat in uw organisatie past.
  • Keuzemenu
    Op de juiste manier uw klanten en of leveranciers bij de juiste persoon uit laten komen. Mogelijkheid om direct naar een specifieke gebruiker te verbinden. Al uw medewerkers direct bereikbaar via 1 publiek telefoonnummer.
  • Wachtrij
    Netjes en zo efficiënt mogelijk alle inkomende gesprekken afhandelen. Compleet met wrap up tijd en de mogelijkheid om af en aan te melden.
  • Voicemail
    Een bedrijf, afdeling of persoonlijke voicemail direct bij u in de mail met de details van de oproep. Af te luisteren op uw pc, in uw browser of in de app op de smartphone.
CRM
Koppeling met diverse CRM pakketten mogelijk, waaronder:
  • Bitrix
  • Connectwise
  • Freshdesk
  • Freshsales
  • HubSpot
  • Salesforce
  • Zendesk

 

En nog veel meer. Daagt u ons uit om de grens te verleggen?